Hoshanna

Elsas värld

Kategori: Allmänt

Denna söndag har jag spenderat med datorn och tagit mig igenom alla "Elsas Världs" avsnitt och varit lite duktig och pluggat. Bra serie är det fast boken antagligen bättre. Man blir iaf inspererad till att satsa på bloggandet när man ser hur bra det går för henne när hon driver en blogg. Nu blir det strax middag och sedan kollar vi antagligen på "Kontoret" haha. Som sagt en riktigt slapp dag. Kan bero på att jag har haft så himla ont i halsen idag och varit lite hänging. Dock tror jag att jag mår bättre när jag gör något för blir så himla rastlös ibland och då får jag ont i huvudet och blir ännu mer hängig. Som tur köpte jag iaf ett par skor idag så då mår jag ju lite bättre! Funderar faktiskt på att köpa ett annat par skor från Zara innan det blir försent! HEHE. Gud vad jag har spenderat pengar denna helg känner jag. AJA man lever bara en gång!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: