Hoshanna

Sååå svååårt

Kategori: Allmänt

Tjenixen ;) Vet inte vad jag ska skriva och har så himla dåligt med ideer till olika inlägg, så nu får jag sorgligt rappotera att detta blir ett kort text inlägg. Imorgon börjar vi egentligen 10 över 12 men jag ska till skolan halv 11 för att göra en biologi labb, skoj! Nu ska jag hugga in i boken jag läser just nu , eller rättare sagt är tvingad att läsa just nu( svenska arbete). Boktjuven heter den, handlar om en liten flicka som lever under andra världskriget och hennes livhos hennes foster familj hittills. Japp en ganska deppig bok måste jag säga.
Efter det blir det kanske lite tv, men förhoppningsvis går jag och lägger mig och får lite skönhetssömn, något som behövs. Imorgon bjuder jag nog på en outfit, så kika in då! Ha en bra kväll nu! <3 <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: