Hoshanna

A&F öppnat i Stockholm nu!

Kategori: Allmänt

Idag var jag i stan och gissa vad? Nu har Abercrombie and Fitch öppnat i gallerian(plus jättestor H&M och BIKBOK)
Det är deras ungdomsmärke som kallas "Hollister" som har öppnat. Och dte är ju så kul! För killarna står där utan för med bara badshorts och solglasögon och är självklart skit snygga. SÅ säger -Hey whats up! Till alla som kommer in hihi :P Vi får se om Sverige diggar detta , jag tycker det är väldigt kul och härligt med lite Amerikanska modeller hihi P Men sen framför allt så är det jättesöta kläder  :) Det enda som är lite dåligt med konceptet är att det är mörkt i affärerna så lyser kläderna upp med lampor men det kan ändå vara lite svårt att se haha. Men ni som inte varit där får ta er dit! :)
Kände för att dra på mig mina A&F kläder när jag kom hem ;)
Hollister

Kommentarer

  • Lisa säger:

    hörde precis om det! vad kul! :D

    2011-10-02 | 20:51:51
  • amanda säger:

    snyggt! jag har hört att det är bara hollister som har öppnat, men finns det A&F kläder också? :D <3

    2011-10-05 | 19:30:26
    Bloggadress: http://www.hejamanda.devote.se
  • amanda säger:

    aha hihi :) med det står a&f på dina kläder :O :D



    Hoppas att allt är bra med dig med! <3

    2011-10-05 | 22:45:24
    Bloggadress: http://www.hejamanda.devote.se

Kommentera inlägget här: