Hoshanna

Stranger

Kategori: Allmänt

Heejsan! Hoppas alla hare gött ;) Det är jättefint väder ! Jag har legat ute i solen och broderat på mitt broderi som måste vara klart snart, så det är ju skönt att jag har kommit en bit. Men nu sitter jag inne, jag mår inte så bra. Dte började i torsdags med bara halsont men nu hostar jag och har huvudvärk. Så äter massa halstabletter och dricker Te, för jag får inte bli sjuk(are)! NU är ju  sista veckorna i skolan innan beyugen sätts plus att vi håller på att repar till dans showen, så himla dålig timing att bli dålig. Men jag ska bli frisk över helgen! Dock hinner jag inte vila så jättemycket för jag har en teknisk rapport att börja skriva på, fast ska ta en dusch först och bli lite pigg ;d Ha det bra!!



Bilder från weheartit

Kommentarer


Kommentera inlägget här: