Hoshanna

1/5

Kategori: Allmänt

Heej allihopa! Eller ja rättare sagt ni få som läser min blogg ;D Längesen jag blogga , så allt är som vanligt allstå. Men  nu ska jag skärpa mig och försöka blogga mer! Tänkte skriva lite om min härliga helg även fast den inte riktigt är över än. I fredags kväll hade jag och Lisa en liten tjejmiddag då vi firade vår födelsedag (och innan dess hade jag balett) det var jättemysigt och fick lite smått och gott som jag kan visa upp sen i bloggen :) Sedan igår så träffade jag Cornelia, vi åkte in till Karlaplan och kollade på ett genrep i Oscarskyrkan till musikalen "Joseph and the amazing technicolor dreamcoat" som Emelie och Josephine är med i. Det var jätteduktiga! Och det var jätteroligt att se, rekommenderas! ;) Sedan var det ju valborg igår och då gick jag ner till brasan med mina härliga vänner och sprang på några fler, sedan gick vi bort till snorrängen som jag nog måste säga var en av de tråkigaste ängarna jag varit på , det var nästan tomt. Men det var riktigt skönt att gå en lång promenad! x) Sedan slutade kvällen med att jag och Connie sat hemma hos mig och drack nästan upp en hel pepsi flaska medan vi kollade på Burlesque som är en sån himla grym film :D Sen sov jag som en stock hela natten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: