Hoshanna

Yesterday

Kategori: Allmänt

Hej! Nu tänkte jag berätta vad jag gjorde igår. Först vid 11 tiden gick jag hem till Amanda, det var jättekul. Vi spelade faktiskt The sims hihi. Det var så himla längesen så det var faktikst lite roligt. Sen fick jag sminka Amanda, yey! Jag tycker det är jättekul att sminka folk, men har specielt hela tiden velat sminka Amanda. Eftersom hon ej bär så mycket smink och roligt att se henne i det. Det blev skitsnyggt! Om jag får säga det själv hihi x) Nu har jag tyvär ingen bild, men vi tog lite foton fast med hennes mobil. Men hon kanske skulle ta en bild som profilbild på fb så då kan ni se :)
Efter jag varit hos Amanda så åkte jag till Vby med Lisa. Vi kollade runt lite och fikade på massagotti och där var det massa-gott hihi ;) Lisa köpte och det riktigt snygga läppstiftet från Make up store " Dare". Som jag också ska köpa, men tänkte vänta ett tag tills jag fått lite mer pengar. Jag vill också ha ett lite mer hudfärgat läppstift som jag kan tycka är riktigt snyggt, så det kanske jag ska köpa också. Iaf! Sen på kvällen så gick jag hem till Lisa och sov över. Det var jättemysigt, vi målade naglar, kollade på filmen " A lot like love" Sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde men släckte iaf runt 1 tror jag.
Och idag har jag varit hemma hos Emelie, längesen vi  sågs! Nu måste hon träffa mig igen för jag lånade en film av henne ;)


Snygga läppstiftet Dare som är ganska orange, men det syns inte riktigt på bilden måste jag säga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: