Hoshanna

What iv'e done so far

Kategori: Allmänt

Heej! Hoppas alla har ett trevligt lov. Tänkte berätta lite om vad jag gjort hittills för har varit lite dåligt på att blogga. Okej då ska vi se. I lördags så sov jag över hos Vicki, det var mys mys. Vi satt uppe enda till 3 och snackade, jag förstår inte hur man kan prata så länge. Men nu är Vicki i Paris och har det mysigt! :) Är mycket mycket avis, vill också resa!  :)

Sedan i söndags så hade jag dans, fast vi hade yoga vilket faktiskt var väldigt jobbigt. Men kul! DEt kändes lite flumm när man gjorde olika andningsövningar och typ nått konstigt ljud hihi fast det var ändå väldigt bra träning. Våran yogatränare är en av sveriges bästa minns dock inte vad han hette för han kom från indien så hann inte uppfatta hans namn. Han pratade engelska men ibland var det lite svårt at förstå med hans indiska dialekt, men han var verkligen jätteduktig! Resten av söndagen tog jag det bara lugnt :)

I måndags(igår) så var jag i stan med Lisa, vi åkte vidd 11 tiden och var hemma vid 5 så var i stan väldigt länge. Men handlade lite grejer som ni ser på bilderna nedan. Där är också en bild på vad jag hade på mig, men hade typ liknade kläder idag. Det var iaf jättekul men också jobbigt att gå så länge och kolla, men vi tog lite mat pauser o.s.v Sen när jag kom hem så kom Riham hem till mig , vi käkade  och kollade på titanic vilket  betyder att vi grät. Men det var väldigt mysigt. Sen vid 9 tiden gick Rirri, så gjorde inte så mycket mer den dagen.

Och IDAG så åkte jag inte till stan igen och fikade med Cornelia http://onlycornelia.blogg.se  och kollade runt lite i affärer. Det var mycket trevligt. Vi borde ses oftare! Men det är mest på loven vi har tid att träffas, i helgen tror jag vi ska försöka göra nått med Emelie också. De tre barndomsvännerna hihi:) <333 
NU sitter jag hemma lyssnar på musik , virkar en sköldpadda och ska snart spela lite gitarr :) Sen ikväll så blir det cougar town med Mammsen ;)


HIHi. Japp den består av, Jeans och stickad tröja-Gina, skärp och krage- Gammalt, Halsduk med luva-Lindex och Jackan är faktikst pappas, men den är iaf en Peak men ingen aning vad man köper det ;)


Oranget naglack- In & Finn. Bara 15 spänn och de är mycket bra :)

Armband- Bikbok. Snyggt till sommarn!

Basic topp- H&M

Sen köpte jag gulliga trosor från Topshop  hihi

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hihi söt. Den blev jättejättegod faktiskt. Lättad tjej haha. Den gråa tröjan var assnygg btw! <3

    2011-03-01 | 20:26:45

Kommentera inlägget här: