Hoshanna

Hot or not?

Kategori: INSPO

Hej hej ! NU har jag varit hemma ett tag, börjat göra min egna danskoreografi och läst HM magazine. Mycket bra stiltips där, men allt är så himla extremt , t.ex. så är det inne med väldigt starka färger nu typ neon. Då har modellerna, kändisarna massa färglada plagg på sig och inget neutralt. Jag tycker det är snyggare med en vanlig lätt outfit som man kan piffa upp med färglatt naglack, accesoarer och kanske ett par coola gröna eller rosa skor och starkt läppstift.  För gillar ändå verkligen den treden om den är lagom, vad tycker ni?


Jil Sanders nya kollektion. Skulle ändå vara riktigt coolt om man såg någon som gick såhär på gatan liksom, fast det skulle inte vara jag. Men jag vill faktikst ha ett par korallrosa utsvängda byxor! <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här: