Hoshanna

Sweet dreams

Kategori:

Heej! Kom för ett tag sen hem från dansen, det var så himla kul! Vi gjorde en jätterolig koregrafi till dj got us falling in love. Det var jättejobbigt också :D Älskar när man verkligen får kämpa får då mår man så bra efter. Var verkligen taggad idag också, juste min danslärare jag har nu dansade tydligen med Loreen på melodifestivalen så det var lite kul eftersom jag rösta på den. Fast gick ej vidare :( fast har ni hört att det blev fel med röstningen? :o

Aja nog om melodifestivalen haha. Känner mig glad , vet inte riktigt varför men det är härligt! Kanske är för att våren kommer nu?Jag har iaf bestämt att det blir skinnjacka och converse imorgon. Ännu en invigning av våren, denna gång vill jag inte tvingas dra på mig vinter jackan igen! ;) Nu ska spela lite gitarr :) Puss på er alla! <33 :)


Juste förövrigt så lyssnar jag på Aviciis nya. Kan inte bestämma riktigt vad jag tycker än, men tror jag gillar den!
Avicii – Sweet Dreams - Avicii Swede Radio Edit

Kommentarer


Kommentera inlägget här: