Hoshanna

Movie Makers

Kategori:

Tjena! Detta har varit en glömsk dag för mig må jag säga. Imorse skulle nämligen Ebba Lisa och Amanda från tyskan och filma till TYskan då vi allstå gör en egen film. Det är jättekul! Men iaf kvällen innan så kommer jag på att jag inte tagit hem mina tyska böcker och jag har manuset. Så först fick jag lite panik eftersom att det var väldigt sent på kvällen, först började ja skriva på ett nytt manus. Men det gick väl inte superbra så imorse vid kvart i 8 fick jag gå ner till skolan och sen hem igen . Men det var härligt med en extra promenad! ;) Sen efter skolan skulle vi skriva klart manuset men då hade jag glömt det hemm! Ni kan gissa att jag blev irriterad hihi.

Men filmningen idag gick iaf väldigt bra och det var faktikst jättekul, men känns lite pinsamt att visa för tyska gruppen sen haha :) <3
Juste ! dansen idag var jätterolig, fast så hinmla jobbigt! Men nu känner jag mig så duktig. Älskar faktiskt att träna, kända mig så lat på sportlovet, men nu är det skönt att komma igång med träningen :) När snön oc isen försvinner så ska jag försöka jogga lite då och då också. Aja nu ska jag inte så skriva så mycket mer, men jag lägger in låten som jag lyssnar på just nu. Som faktikst var med i melodifestivalen och är väldigt bra :)

TYcker verkligen om denna låt från melodi också! Som inte heller gick vidare dock.

Kommentarer

  • Lisa säger:

    sv: Ja jag älskar vampire diaries, det ligger mig varmt om hjärtat. Du vet som Twilight böckerna kändes ;)

    2011-03-09 | 20:30:47
    Bloggadress: http://ciryatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: