Hoshanna

Longing for summer

Kategori: Allmänt

Hejsan hoppsan, mår alla bra?? Jag mår bra förutom att jag insåg att sportlovet faktikst snart är över. Men jag har ju faktikst några dagar kvar och de är ju tur! Idag skiner solen också, härligt va? :D Man mår faktist mycket bättre när solen skiner, nu får vi verkligen hoppas att snön smälter också. Det vore ju perfekt. Fast helst av allt vill jag att det ska bli sommar, gud så härligt! Längtar Längtar Längtar! Den här sommaren ska vara en sommar att minnas hihi :D Här får ni några få bilder från i sommras ;)

Slutet på sommaren hos mig, grannarnas studsmatta. Vet inte hur länge jag och Emelie hoppade, men länge var det haha :) <33

Blomma i våran trädgård hihi

Karpathos, så himla härligt det var!

Okej det är vår här, men solen skiner iaf! Det var en härlig dag med de bästa tjejerna! <333


Snoken i vår trädgård, jag var livrädd.




HIHI denna är lite rolig :P


En sommar outfit :)



Karpathos

<-- Lilla bruna jag x) Bilden blev liten för mitt ansikte e jättekosntigt på bilden ;)


Hade tyvärr typ inga bilder fårn i sommras :( Men ska ta mer foton denna sommar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: