Hoshanna

I think it's here for real.

Kategori: Allmänt

Tjaba! Skriver ett jättesnabbt inlägg som egentligen inte kommer handla om någonting. Ska strax åka till dansen, två timmars pass. Dock vet jag ej om vi skulle se någon speciell film idag eller om vi ska dansa. Men jag har är ombytt iaf. Skulle nog helst vilja danska tror jag , eller iaf verkligen träna. För tisdagspassen brukar vara ett av de jobbigaste. Älskar faktikst verkligen att träna, det behöver inte bara vara dans träning utan bara jobbig träning så att man känner sig lite halvt död sådär haha. DEt är inte alltid så härligt men man mår så bra efteråt! NU när våren kommer ska jag börja jogga också. Och visst är det härligt? :D Våren kommer verkligen nu, nu har jag bytt ut vinter jackan till skinn jackan ;) Det kan väl inte bli snö igen? :S Då skulle jag bli riktigt sur. Aja måste gå! Ha en jättebra dag! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: