Hoshanna

I like you.

Kategori: INSPO

Hejsan! Igår glömde jag bort att lägga in dagens outfit! Precis när jag hade bytt om till myskläder så kom jag på att ja skulle ha gjort det. Men orkade inte sätta på mig allt igen, sry! Känner att min blogg är väldigt tråkig just nu. INTE BRA. MEn ska försöka ändra på det. Känner att jag ska börja med att fixa en ny design, men måste först fixa lite bilder som jag kan använda till den.
Idag blir det dans! KUL! Vi dansar en jätterolig koreografi så ser verkligen fram emot (stavas det med E elr I?) det. Var inte på dansen igår eftersom jag kände att jag behövde plugga lite biologi för idag hade vi nationella, men det gick faktikst väldigt bra tror jag :D Eller inte väldigt, jag komer inte få MVG men jag kommer iaf få behålla VGt. Nu ska jag snabbt lyssna på lite musik och skriva till en sak på min önskelista hihi, det är en virkad klänning från H&M som jag vill ha, ser ut såhär:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: