Hoshanna

Alot right now

Kategori: Allmänt

Hej hej :) vet att det har varit dålig bloggning för min del men det är väldigt mycket just nu med skolan och dansen. Så den tiden jag är ledig passar jag på att träffa vänner och sova hihi. Men jag ska försöka skriva när jag har tid. Såg nyss på filmen Burlesque, riktigt bra. Rekommenderar. Nu ska jag väl gå och lägga mig, men måste bara lyssna på liite musik först. Imorgon blir det nog en lång dag. Jag har nämligen mitt första intagningsprov imorgon på Södra Latin. Så jag måset gå efter lunch och hämta alla mina saker och sen åka iväg till slussen. Det ska bli kul, men känns självklart nervöst. Auditionen håller på ända från halv 2 till 5 så kommer nog bli bajs trött hih. Men imorgon har jag ett till intagnings prov på kulturma ( ingen aning hur man hittar dit :O) och sen direkt efter det måste jag åka till dansen och tisdags klassen börjar alltid med fys. Så jag kan nog dö haha.

Kanske borde sova nu då, åhh pirrig!:S Godnatt! <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: