Hoshanna

The new stuff.

Kategori: Shopping

NU kommer ett inlägg med det jag köpte när jag var i vby igår. Det var verkligen imte planerat att jag skulle handla något och jag hade bestämt mig att jag bara skulle dit för att köpa min nya skolväska. Som jag förresten älskar, den är simpel och snygg, ni får se ;) Jag tyckte det var dags med en ny skolväska eftersom min andra bröjar bli väldigt risig.
Men innan vi gick in på Åhlens för att köpa väskan så tog vi en snabb titt på mango, de hade jättemycket på rea. Sedan var löftet brutet och jag kom ut med en stickad klänning som kommer vara jättesnygg till hösten. Hihi japp har redan börjat handla höstplagg :p Efter det så gick vi jättesnabbt in på MQ och jag hitta värsta fynden, så där ifrån kom jag ut med en grå långklänning , helt vanlig som man kan ha året runt. Kom också ut med en kort svart magtröja kan man väl säga att det är och till sist ett underbart lite bohemiskt armband. Därefter var jag faktikst färdig shoppad! Eller skolväskan också iofs :) plus att vi fick en slags laptop väska på köpet, för det var någon present man fick om man handlade björn borg :) Såå nu ska ni få se då! :) Plaggen är egentligen helt vanliga, så förvänta er inget specielt hihi ;)
Gråa långklänningen-MQ

Svarta toppen-MQ , den hörde ihop med långklänningen så den var ju egentligen gratis :P

Och underbara armbandet som det var halva priset på-MQ

Stickade klänningen - Mango

Och till sist min nya skolväska!



Vad tycker ni??


Allt hittade jag allstå på rea, tänk vilket flyt jag hade för brukar aldrig hitta nått på rean som jag verkligen gillar . Hejdå alla!! <33333333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: