Hoshanna

First day at work

Kategori: Allmänt

Heej! Tänkte lägga upp lite bilder på bloggen men orkar faktikst inte, tyvärr :(
Varför jag är lite lat kan kanske bero på att jag hade min första jobbdag idag. Som sagt så ska jag jobba på en förskola 3 veckor framöver. Det ska nog bli bra men det är ändå en lång tid, fast jobbar bara halv 9 till 3 så jag är ju ledig ganska mycket så det är bara höra av sig om ni vill hitta på nått! :) Första dagen gick iaf bra. Dte var lite läskigt men de som jobbade på avdelningen var jättesnälla så jag trivs. Det hade varit enklare om jag hade haft de lite äldre barnen för nu har jag dde som är 1-4 och de behöver ganska mycket hjälp och är ganska svåra att förstå ibland för de kan inte riktigt prata, jag hoppas att jag slipper byta blöjor hihi x) Men alla barnen var jättesööta :D

Kommentarer

  • amanda säger:

    jag ska också jobba på en förskola i sommar:D Hur e det att jobba på en förskola?<3

    2011-06-20 | 15:57:45
    Bloggadress: http://aamaandaasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: