Hoshanna

Försenad midsommarhälsning, sry! <3

Kategori: Allmänt

Heejsan nu är midsommarafton över, jag har haft fullt upp så jag hann ej blogga. Men nu kommer min midsommarhälsning ;) Glad midsommar allihopa!
Dagen har bestått av en midsommarfest, sedan tog jag mig hem mycket tidigare och när jag kom hem träffade Cornelia och Emelie då var klockan typ 7, så joggade vi runt och till sist sprang vi ner till ängbybadet och tog ett kvällsbad/dopp , det var faktikst riktigt skönt! :D Men jag var dock den som sist kom ner i vattnet :p
Sedan tog vi oss hem, fräscha upp oss hemma sedan möttes igen och gick och handlade ben & jerry , brownie, kakor och godis. Sedan satt vi i soffan och käka och kolla på lite olika tv pogra, ett av pogramen var "varning för barn" kuul!
HÄr kommer midsommaroutfiten!! NU måste jag gå och väcka lite liv i Emelie för hon håller på att somna på golvet hehe :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: