Hoshanna

Why is it so damn hard..

Kategori: Dagens Outfit

Godkväll! Kom för ett tag sen hem från dansen och sen har jag bara ätit och duschat. Nu måste jag tyvär plugga.. fast glömde tyska läxan i skåpet. Men det var inte så svårt, så dte ska nog gå bra iaf :) Så nu får dte bli svenska istället, på fredag ska vi lämna in värsta texten som jag inte har börjat på än. Hinner inte göra den idag, för att idag måste jag göra dikten som också ska lämnas in. Så det får bli imorgon, fast imorgon ska jag också på Öppet hus på Södra Latin. Men det är bara kämpa på! Juste då kan jag passa på att svara på kommentaren som någon hade skrivit, den personen undrade vart jag tänkte söka. Hm jag vet inte riktigt vart jag ska söka, men iaf Blackeberg och Södra Latin, annars så e jag clueless hihi ;) Aja nu måste jag plugga , ni får en dagens outfit idag som består av Topp& Halsband-H&M Byxor& Linne- Gina

Kommentarer

  • emelie säger:

    fyfan vad snygg du e... ! <33

    2011-01-27 | 20:09:47
  • Anonym säger:

    snyggt! älskar halsbandet :)

    2011-01-31 | 22:21:58
    Bloggadress: http://aamaandaasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: