Hoshanna

Morgondagens planer.

Kategori: Allmänt

Hejsan hallå, hur står det på? Hehe. Jag är väldigt trött och tänkte faktiskt kolla igenom alla 3 twilight filmerna efter jag skrivit klart detta :) Jag hoppas det fungerar för att förra gången så gick det jättetrögt, men det ska nog gå. Imorgon måste jag vara pigg för ska iväg till stan vid 12 med Amanda och Lisa. Egentligen skulle jag först dit för att jag ska på makeup rådgivning på body shop, kul va? :) Jag ska vara där klockan 1, så kommer de typ sminka en och säga vad man passar i och så. Men ville inte åka in ensam och bli sminkad, lite läskigt hihi ;P Men L och A kan väl kolla i affärer så länge men vet inte hur länge det håller på, en halvtimme kanske? Sen ska jag shoppa också, hittade lite saker i vby idag som jag tänkte köpa imorgon i stan. För dte var två toppar på ginatricot, och har ett presentkort men det glömde jag hemma idag. Var bara i vällingby ett tag med kusinen Jenny som varit på besök över helgen. Det har varit roligt, vi gick på bio igår och såg The Tourist och jag rekommenderar den verligen. As bra var den! Det är typ en action film men den är också lite rolig kan lägga in trailern sen. Sedan har jag fått träffa söta Dilse också, och det är alltid kul. Jag vill ha hund, fast tyvär kommer vi nog inte att skaffa det :( <3 Ajaj nu blir det twilight, ni får en bild på Dilse!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: