Hoshanna

Fullt upp

Kategori: Allmänt

Heej! Nu ska jag snart sova, men har pluggat och har haft fullt upp idag så jag har inte hunnit blogga. Så detta blir ett mini inlägg. Somsagt fullt upp idag, skola , kommer hem och måste plugga sen åkte jag iväg till Södra Latin, verkade ganska bra är dock lite osäker. Sen hämtade vi min moster på centralen för imorgon åker hon och Mamma till egypten. Japp jag är avis, väldigt avis. Men jag hoppas det får det jättebra, jag kommer sakna mammis. Men nu när hon inte hemma så vet jag att det blir Pizza och Sushi någon dag och det är ju nice hihi ;) Aja nu ska jag göra klart svenska texten och sen sova, Godnatt!! <333

Kommentarer

  • S säger:

    NEEJ, VAD ROOLIGT! <3

    2011-01-28 | 01:22:18
  • s säger:

    eller kanske inte längre hahahaha <33

    2011-02-03 | 16:34:28

Kommentera inlägget här: