Hoshanna

Bikbok in my heart.

Kategori: INSPO

Var inne på Bikboks hemsida , som nog inte var så bra. Fy vad mycket snyggt jag hitta, älskar verkligen bikbok. Synd att det inte var superbilligt, för då skulle jag kunna köpa allt som jag vill ha hehe. Nu lägger jag in lite sånt som jag blev lite smått förälskad i. Allt kopplar jag till våren/sommaren. SÅ nu får det bli sommar hallå! Fast jaa det är nog långt kvar, men då kan iaf klä mig sommrigt kanske? hihi :)

Vi börjar med två jättesnygga bodys, den blåa skulle vara snygg till ett par byxor(de marinblå) som visas lite längre ner :)


Två snygga toppar till våren , den vita/beiga skulle vara snygg till byxorna nedan. Den orange/röda skulle vara assnygg med ett par tighta jeans och massa klumpiga naturfärgade halsband till det.

Här kommer byxorna som är högmidjade, och var fina i dessa två färger. Hoppas de sitter snyggt på, för brukar inte passa i sådana byxor. Men hoppas!

Brun jacka i mocka. Så snyggt.


Cool ring, kostar bara 50 spänn också ;)

Långklänning , snygg med skärpet.Och utan.

Två par coola solglasögon. De med leopard skulle jag kunna köpa för sådana modeller passar jag i, men kan nog se dum ut i dem runda, fast de är ganska heta ändå.

Glömde nästan de typ viktigaste, ascoola jeans shorts! Vill ha<3


Kommentarer

  • Lisa säger:

    MOCKAJACKA!! Wow, att det finns en! jag kommer blir jätteavundsjuk om du köper den ju haha ;) jeansshortsen var lite lika de jag såg i london på topshop, om du minns att jag berättade om dem ;)

    2011-01-31 | 16:48:14
    Bloggadress: http://ciryatan.blogg.se/
  • s säger:

    snyggt hanni. jag gillade också de där byxorna när jag var inne på bikbok men vet inte om jag passar i dom så jag vågade inte köpa dom. Men dom blir säkert jättefina på dig <3<3:)

    2011-02-03 | 16:32:31

Kommentera inlägget här: