Hoshanna

Vill ha vår NU.

Kategori: Allmänt

Jaaaa ni ser rubriken , jag är så himla trött på snön och kylan. Vill verkligen ha på mig snygga vårkläder! Jag har kläder jag inte kan använda för att det är för kallt liksom. Jag vill ha på mig min skinjacka istället för en jobbig tjock vinterjacka som jag tröttnat på. Usch Usch... Men neej ja ska ej klaga! Men ibland måste man få vara lite negativ eller ? :S   Aja , jag ser iaf väldigt mycket i fram mot våren! :D <3

Nu ska jag äta en apelsin och sen göra mig i ordning och sova. Är så himla trött, har pluggat massa fysik hela dagen tills nu. Känner att i början blev svaren väldigt bra på de olika uppgifterna men sen blev det bara blablabla hehe .. men vem vet kanske mvg iaf ? hihi :P <3 Sov gott!!

Kommentarer

  • Cornelia Fast säger:

    Sv: Jo det gjorde du, jag hoppas att det var okej att jag lade upp dom? Ska skriva att du tagit dom också, glömde helt bort! PUSS <3

    2011-02-28 | 22:39:33
    Bloggadress: http://onlycornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: