Hoshanna

Uppgradering

Kategori: Allmänt

Heej. Åt nyss middag och innas dess så har jag dansat och tyvärr fått plugga också. Det var längesen jag var inne på datan nu för vi har uppgraderat om allt för att den har varit så trög plus att ja höll på att få ett virus en gång. Så nu har jag ingenting på datan, så jag måste inställera om allt.. lite jobbigt men datan fungerar iaf hyfsat bättre nu.
Igår så var jag ju ute och åt med Viktoria, det blev inte Vapiano för det är tydligen 18års gräns där på kvällen. Men vi gick till Bamboo Palace och åt Buffe och det var jättemysigt det med. Juste! När vi var påväg hem och hade åkt ett tag så inser vi plötsligt att vi åker åt fel håll haha XD Och vi hade typ åkt 6 stationer, tänk att vi inte märkte det hihi. Så det var lite irriterande, men vi hade kul iaf haha. Efter det så var vi hemma hos mig ett tag och kollade på inspelade melodifestivalen. Det känns faktiskt som ett måste att kolla på det, men jag tycket nog att rätt gick vidare till final. Märkte ni att han som var med och sjöng i Me and my drum har varit med i idol, christan tror jag att han heter. Aja nu måste jag plugga tyska glosor, ha det bra!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    kan du inte lägga upp en massa bilder ifrån Polen?:) skulle vara kul att se eftersom att vi var där förra året!:)

    2011-02-09 | 20:52:51
  • amanda säger:

    ja det var det :D <3 kram!

    2011-02-11 | 20:45:47
    Bloggadress: http://aamaandaasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: