Hoshanna

Tomorrow is a Schoolday

Kategori: Allmänt

Heeeey :) Allt bra? :) Jag mår jättebra är bara lite trött, sitter och pluggar svenska. Vi har redovisningen imorgon och ska kunna allt utan till! :O Hihi ne kan faktikst allt hyfsat bra nu så kände att jag kunde skriva ett litet inlägg. Det har varit ganska tråkiga inlägg på sensaste. Men imorgon kan jag lägga in min outfit och kanske skriva om något mer. Ikväll blir det solsidan och chippi dippi som mamma säger hihi :) Och imorgon är det skola som faktiskt inte gör mig så mycket, tkr att det kan vara ganska kul ibland ändå. Plus att nu är det ju bara en vecka kvar tills sportlovet. Gud måste börja planera lite, man borde passa på att göra massa skojiga saker liksom :) En sak är säker och det är att jag definitint kommer shoppa! hihi :D <33 Juset jag har beställat vå smycken från itemsbyjohanna och de borde komma snart så då ska jag vissa upp det! Exited ;D

Ha en bra kväll! Jag antar att alla kommer kolla på solsidan, det finns på riktigt inte någon som jag känner som inte kollar på det ;P <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: