Hoshanna

Shoppat! Fast hade velat handla lite mer..

Kategori: Shopping

Heej! Kom för ett tag sen hem från stan med Vicki och Matilda :) Jag handlade två plagg från bikbok och en foundation , hade doch velat handla lite mer. Men som ni vet är det ändå ganska dyrt på bikbok och vi orkade inte kolla så mycket för vi var inne på bikbok i över 2 timmar tror jag! Detta köpte jag iaf ;)

Denna fast i grått! Den är snyggare irl, såg inte jätte snygg ut på bilden men men :D

Sedan denna långklänning, love it! Dock går den inte använda nu eftersom all pruttsnö kommit tillbaka, men snart så! :)


Egentligen så tänkte jag köpa en grå tröja och de där byxorna som jag la in förut på bloggen, men det skulle blivit 1000 spänn och kände att jag skulle vara lite ekonomisk. Men de har så himla mkt fina grejer på bikbok! Vill ha den där bruna mocka jackan som kostar 900 också :S Men snart fyller jag ju år! hihi ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: