Hoshanna

Let´s say that the spring is here.

Kategori: Dagens Outfit

Heej! Sitter ocg pluggar Kemi, svårt! Jag måste hoppa dansen idag vilket är väldigt synd. Men om jag vill komma in på ett bra gymnasie måste jag ha bra betyg! Tänkte lägga upp dagens outfit, som dock är tagen med webkameran för  Mamma har min vanliga Kamera och min mobilkamera fungerar inte :S Det är jättekonstigt, ingen aning vad som har hänt.. Idag hade jag iaf på mig ett par högmidjade shorts från Topshop, kort vit skjorta från Gina , strumpbyxor ingen aning sedan en ring från hm och juste ett par rosettörhängen som jag har fått från Riham. Jag hade faktikst på mig tygskor idag också, för nu tänker jag säga att våren har kommit hhi ;D Trött på vintern och nu smälter ju faktiskt snön och solen sken imorse! Så välkommen våren hehe ;) <3

Ja som sagt så är det webcamera så det ger inte kläderna rättvisa riktigt haha :)

Försöker visa min örhängen hihi :) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: