Hoshanna

It's been a long time..

Kategori: Allmänt

..since i blogged. Hehe :) Men nu är det fredag och jag hinner göra ett lite inlägg. Som dock kanske inte är så intressant, men ändå! :) Idag hade jga ballet och vi var bara 5 stycken där, men det var faktikst kul. Jag brukar alltid vara ganska negativ på fredagar för att jag direkt måste åka och dansa balett som inte är så jätteskoj. Men nu börjar det faktikst bli ganska kul och idag dansade jag med tåspets. Det gjorde jättejätteont! Men var ganska coolt att prova och nu kommer vi väl ha det i fortsättningen, AJ säger jag bara. Hmm vad finns det mer att berätta, väldigt mkt plugg just nu men det är bara hålla ut till sportlovet som är snart. Har inte så mycket att skriva , här får ni en bild från i sommras! <3

HIhi härligt! Vill ha sommar , NU NU NU! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: