Hoshanna

Finally.

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Tror att jag skrev i förra inlägget att Mamma kom hem från Egypten igår. Så jag lagade iaf middag och fixade lite och det blev faktiskt väldigt bra måset jag säga. Först var jag lite orolig att det skulle smaka skit, men det var gott ;) Men det känns jätteskönt att Mamma är hemma, vi hade nog inte klarat oss så mycket längre utan mammsen haha. Snart ska ja in till stan för jag har lite saker som måste handlas, ett läppbalsam och silkesband som vi ska sy fast till tåspetsskorna, som vi nu ska börja dansa med i baletten. Det känns läskigt men också väldigt kul, det är jättefina men det gör asont.Visar upp dem sen! :) Juste jag ska in på veromoda också för att när jag handlade tidningen Elle fick man med en kupong då man kunde hämte ut sunsilks nya schampo och balsam :) Sen vill jag gärna handla kläder, som vanligt . Juste sen kanske jag ska köpe en perfym på bodyshop för det är billigare för det som är medlemmar just nu hihi :) Herregud jag behöver vinna på trisslott ifall jag ska handla så mycket som jag gör x) Och juste sen ikväll så ska jag ut och äta med Vicki så då ska jag in till stan igen, vi ska äta på Vapiano. Så det blir nog mysmys. Hoppas alla har en bra dag!


Fick en present från mamma när hon kom hem, eftersom det inte fanns så mycket att köpa i Egypten så fick jag från planet en smashbox primer :D Den ska vara asbra, förra gången vi reste så ville jag ha den, men den var på tok för dyr haha :P Så jag e glad hihi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: