Hoshanna

Todays project

Kategori: Allmänt

Hejsan! Sry för att jag har bloggat lite dåligt, men nu ska det bli bättre! Till och börja med så ska jag idag försöka göra om designen, har börjat tröttna liite och det kanske ni också gjort. Förhoppningsvis så är det en ny design innan klockan slår tolv! Sedan måste jag rensa min garderob också, man glömmer bort så mycket fina plagg som man har för att de ligger längst ner i lådan och gömmer sig, åååh vad jag vill ha en stor garderob.. hehe
Det senaste dagarna har bestått av shopping och grönalund var jag på igår! Jag och Cornelia var så modiga och åkte allt läskigt haha :P Favvoriterna var Insane och katapulten! ;)
Om jag hinner sen så ska jag lägga in bilder på nya grejerna idag, men det får vi se. Ha en bra dag! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: