Hoshanna

New in.

Kategori: Shopping

Här kommer två nya föremål :) Den ena är en jacka som jag köpte i en stor galleria i Scicilen, lyckades hitta ett kap på rean, det blev dyrt men inte jämfört med vad allt annat kostade. Jackan är Diesel och är i en biker modell och är en röd tunn täckjacka typ, tyckte den var väldigt cool och speciell :D Sedan fick jag igår hem ett par pumps från Nelly som jag ÄLSKAR, det är i svart mocka och klacken är 11 cm hög vilket betyder att jag blir en jätte :P
Jackan
Skorna:)
Vad tycker ni??

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Cool jacka! Och skorna var skitsnygga! Vill också ha svarta mockapumps, funderade på de från HM.. Har du sett de? :D <3 Förresten är jag hemma från mandas land nu men åker till fjällen imorgon. Kommer hem söndag! :S <3

    2011-08-09 | 23:17:41
    Bloggadress: http://ciryatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: