Hoshanna

Lite nya kläder.

Kategori: Shopping

Hej! Tänkte slänga in lite bilder på det jag har shoppat, dock så är det en klänning till som jag får ta och lägga in senare. Den ena vita klänningen vet jag är ganska sommrig , men jag kunde inte låta bli att köpa den för den är så fiin hih :) Men det är bara att vänta tills jag kan ha på mig den, nemas problemas ;)
Som sagt sommrig men får ha den på skolavslutningen eller nått hihi , love.
Plisserad kjol med spetskant, jäätefin att ha både på hösten och sommarn :)

Kommentarer

  • Cornelia säger:

    Åh Hanna, superfina/söta/snygga saker du har hittat! Den vita klänningen kan ju göras lite höstig om det är olidligt att vänta ^^ Älskar kjolen också. Najs!

    2011-08-22 | 18:04:53
    Bloggadress: http://onlycornelia.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Sv: Hihi ja kanske det :D Förresten fina kläder!! Haha ibland tänker du och jag lika Hanna för jag har velat ha en kjol från topshop som är väldigt lik den där fast helt mörkröd ;) <3

    2011-08-22 | 19:49:01

Kommentera inlägget här: