Hoshanna

It's gone.

Kategori: Allmänt

Hejsan! Idag har varit en ganska lugn dag , har fått lite saker gjort t.ex. varit på banken och fixat med lönen och skaffat kort, städat mitt rum och sen på morgonen var jag i vällingby och klippte mig , och nu är jag en korthårig tjej! Älskar det men det känns lite konstigt också när man har haft långt hår så länge. JUste sen köpte jag ett par ny solglasögon också på hm eftersom mina andra gick sönder, jag ska försöka lägga in bild imorgon så ska ni få se håret och brillorna! ;) hihi . Ha det så jättebra! <3

Kommentarer

  • Cornelia säger:

    Vaaaaa har du klippt dig!? Längtar till att få se :d <3

    2011-08-02 | 23:31:15
    Bloggadress: http://onlycornelia.blogg.se/
  • amanda säger:

    Sv: Liiiite sent svar, men bättre sent än aldrig :D

    Jobbar på en förskola som ligger i hägersten, mellanberget heter det. Vilken jobbade du på? :) Jo håller med det är kul men man blir trött, hihi :)<3

    2011-08-04 | 18:14:30
    Bloggadress: http://aamaandaasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: