Hoshanna

I LOVE TO READ.

Kategori: Kärlek

HEj! I sommras insåg jag hur härligt det är att faktikst läsa en riktigt bra bok. Så nu har jag blivit lite bok galen och för ett tag sen fick jag hem 6 böcker som jag beställt.
Tre svenska: Fallen Ängel, Det är så logiskt alla fattar utom du, En dag

Har börjat med att läsa en dag som är jättebra, vet inte om ni har hört talas om den för den är ganska poppis. Är iaf en romantikst histora som utspelar sig mellan 15 juli 1988- 15 juli 2006, handlar om att man kan leva hela sitt liv utan att inse att det man letar efter finns rakt framför. Den är jättebra hittills!
Tre engelska: The Notebook, The Lucky one, The Carrie diaries.


Det var det! Sen när jag börjar på en ny bok så kan jag berätta lite vad den handlar om och  så , om det är någon som ör bokintresserad! :) <3

Kommentarer

  • R säger:

    fallen ängel är grym! jag har den och tvåan :D

    2011-08-23 | 19:00:54

Kommentera inlägget här: