Hoshanna

Dice

Kategori: Allmänt

Heej! Kom nyss hem från skolan, idag var det andra dagen. Klassen känns faktikst bra och det är inte lika spännt som det var igår och folk är jättesnälla. Det enda jag är orolig över är om jag kommer palla plugget , förhoppningsvis gör jag det. Men nu ska jag inte oroa mig i förtid!
NU ska jag ta det lugnt är redan jättetrött och vi har gått i skolan två dagar haha, imorgon börjar det på riktigt känner på mig att det kommer vara en jobbig dag. Vi börjar 10 över 8 och slutar 20 i 5 och sista lektionen är det matteprov. MEn nu skah jag ta dte lugnt sen senare blir det vby för att köpa lite anteckningsblock!
PS: Ser ni läsare den nya designen ? om ni ej gör det så kommer den upp om ni uppdaterar sidan ;)

Kommentarer

  • amanda säger:

    Svar: Okej vad spännande! Vilket gymnasium blev det? :D ojoj har ni redan matteprov?! :O



    puss! <3

    2011-08-16 | 21:37:10
    Bloggadress: http://aamaandaasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: