Hoshanna

Sixteen

Kategori: Dagens Outfit

Heej! Hoppas alla mår bra, det gör jag :) Har nämligen fått massa presenter hihi, jag fyller allstå år idag och det gör världens bästa Lisa också! Jag har fått kläder , pengar , smycken och en mobil. Samsung galaxy 5 tror jag den heter, känner mig faktikst väldigt nöjd :D Dock har jag lite svårt att lära mig det här med touch haha.

Om två timmar kommer släkten så jag ska väl ligga ute på altanen och läsa lite och bara ta det lugnt innan dess. NI får dagens outfit också , den består av lite presenter ;d

Jeans- Weekday ,Topp-HM, Ny väst-HM, Ny ring-Hm, Armband-Bikbok och nya solglasögon också från HM,hehe vet att det ser lute löjligt ut att ha solglasögon inomhus men vile bara visa :P



Kommentarer

  • emelieeeeee säger:

    Fiiiina saker ! :D <33333

    2011-04-26 | 12:07:21

Kommentera inlägget här: