Hoshanna

AJ

Kategori: Allmänt

Heej! Jag är på ganska bra humör , men det som gör att jag inte är på fullständigt bra humör är att jag har tandvärk :S Kanske har fått hål men fötstår inte det isf för jag borstar mina tänder jättenogrannt och äten faktikst inte så mycket godis! Om jag sak få hål hela tiden kommer jag förfasiken få löständer när jag är 20 och det vill jag inte! :(

Aja nu lämnar vi det, visst är det så himla härligt väder?! :D Man kan sola på min altan med bikini och jag har till och med fått lite färg på magen hihi :P Idag var jag typ ute hela dagen. Var med Amanda och Emelie. Vi var först i vby, där handlade jag ett par jogging leggings. Sedan var vi hos mig och satt och spelade kort på altanen, sen gick vi ut och var lite överallt och till sist var jag hemma hos Emelie. Nu ska jag ta mig ner till vardagsrummet och kolla på Desperate Housewifes, sen ska jag nog krypa ner i sängen och kolla på en film på datan. Känner för en tjejig film, kanske blir sex and the city. Vi får se, måste kolla ikapp gossip girl också för vissta inte att det redan hade börjat, har missat två avsnitt :o

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: