Hoshanna

Trötter

Kategori: Allmänt

Tjaba ! ;) Jag är väääldigt trött , men jag lyssnar på dans musik så att jag ska piggas upp. Det var en bra dag idag, förutom bilden som var jättejobbig eftersom vi har världens sämsta lärare typ. Fast tycker ändå lite synd om henne hon får verkligen ingen respekt fast det finns ändå en förklaring till det. Men men :(  Jag har försökt göra lite matte också nyss. Fast det är så jäkla svåårt! Blir gaaalen , så till slut så orkade jag inte. Men snart ska jag laga middag till familjen( eller jag mamma pappa då xd) Jag ska göra det en gång i veckan så att jag kan få högre månads peng :) Jag behöver verkligen pengarna är ganska pank just nu så måste spara till min och matildas take care weekend hihi :D  Nu ska jag kolla lite bloggar , ha det bra! <33


Bild från paddlingen :) tagen av matiiilda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: