Hoshanna

Det blev ett inlägg iaf..

Kategori: Allmänt

Hej igen då! Jag har ingen aning vad jag ska skriva men en kompis hade tråkigt såå ;)
 ÄÄ hmm.. idag gjode jag inte så mycket . Var på dansen , vi har klack teknik just nu som ät ganska kul. Man blir iaf bättre på att gå i klackar :) Fast jag blir i för sig väldigt lång med klackar hihi men de är snyggt ;) Jag älskar höstskor med kilklack det är så snyggt! Men iaf, jag har gjort matte idag också och jag hade rätt på flera tal :D Haha matten är väldigt svår nu tkr jag. Sen har jag inte gjort så mycket mer, nu sitter jag oc kollar igenom Frida som jag fick idag.

Juste ! har nån något förslag på en god doft som man borde köpa till bodybutter och showergel. Tänkte vanilj men är osäker :) Förslag? :)

Jättetråkigt inlägg,men men Ha det bra!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: