Hoshanna

Aqoulina

Kategori:

Hej ! Kom för ett tag hem från Lisa. NU har jag bara tagit det lugnt och lyssnat på musik ;) Sen kolla ja omkring på nätet. Jag har snakcat ganska länge om hår parfym, som jag såg i en tidning. Nu hitta jag den på nätet och den kommer från märket Aqoulina. Jag är faktiskt väldigt sugen på att köpa den, fast vet inte om den bara går och beställa eller finnas att köpa i stan. Alla deras produkter verkar jättebra , och det ska verkligen lukta gott. Om ni går in på http://eleven.se/aquolina-b116.html så ser ni deras flesta produkter och jag tycker alla verkar så härliga XD <3  Jag tänker ifall man ska köpa kropps produkter där ifrån istället från body shop någon gång för att prova. Fast body shop är ändå så himla bra med , men men har ändå inga pengar ;) <3


Hårparfym , Pink sugar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: