Hoshanna

Tjaba tjena hallå!

Kategori: Allmänt

Hej hej! Kom för ett tag sen hem från dansen det var roligt fast vi har en lite läskig danslärare xd Snart ska jag väl göra engelskan , vi läser boken "Go ask Alice". Den är jättebra fast väldigt hemsk. Den är baserad på en riktig historia och det är hennes dagbok som man läser.
Juste! idag när jag gick till dansen så gick jag förbi hon Cecilia som var med i Lets dance hihi :) Det är ganska coolt för när jag åker till eller från dansen så brukar jag se någon ganska känd person ibland. För ett tag sen såg jag Danny från EMD som väntade på bussen. Vecka innan det såg jag en kille som uppträdde på twilightfanevent och bellatyrashow. Sen stog jag brevid David da Silvia i dansskolan. Och jag kanske kanske har sett Pink! Ni vet när hon var i Sverige och spelade in hennes musikvideo? Hon eller en annan tjej som är med som ser exakt ut som henne (som också är med i musikvideon) gick förbi mig . Det e ändå coolt om det va hon :D Sen har jag sett hån kille från Ensam mamma hihi :P fast med en anna tjej! :O haha. Sen har jag sett nån mer men det var inte när jag skulle till dansen XD Ha det bra! <33
 Juste diggar ni Rihams och Adams inlägg? Det gör jag ;)

Kommentarer

  • Cornelia säger:

    hihi vi läser också den boken!! :-D fast vi har typ läst ut den nu men endå. den e superbra! ^^<3

    2010-10-08 | 21:24:36
    Bloggadress: http://onlycornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: