Hoshanna

Morning!

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Har nyss ätit frullebulle , sen har jag faktikst gjort klart fysik fast vet inte om det blev nåt bra :S Jaa.. jag mår inte så bra så idag blir det sängen hela dagen och dricka te och äta glass typ. Det blir ingen dans heller men som tur är den klassen frivillig så det gör väl inte så mkt förutom att det är den roligaste klassen! men så e det , bättre att jag vilar. Kände mig dålig igår, sen på kvällen fick jag jätteont i halsen. Nu viskar jag för det gör ont när jag pratar. Sen har jag lite feber och hostar, men jag blir säkert frisk idag! Eller det måste jag iaf bli :D

Nu lyssnar jag på musik, sen kommer jag säkert läsa lite och ska ladda ner någon bra film, har ni något tips på en bra film?? <3
Kanske ska se Honey som den här sötnosen e med i hih :)
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: