Hoshanna

Snart drar jag till landet ;)

Kategori: Allmänt

Hallojan :) Jag är såå trött , ligger i sängen och kollar på tv. Har gjort svenska lite nu , är jag klar med 3 upgifter, men det är bara jobbiga kvar typ! :O:O MEN MEN

Juste! Imorgon åker jag iväg till släkten med päronen , ROADTRIP! HIHI ;) När vi kommer fram imorgon så ska vi direkt till Skara och fira mormors födelsedag. Vet inte hur gammal hon fyller, fast hon e alltid lika pigg ändå. Jag har verkligen världens härligaste mormor :) Haha i present så har mamma köpt en ram och så har hon satt i mitt skolfoto, hihi känns lite konstigt :P  Sen på lördagen så kommer vi vara i Vara hela dagen där kusinerna och de bor, där vi kmr sova också :) Sen på söndagen på vägen hem så kommer vi stanna i Götene också, för att hälsa på Morfar och Louise. Kommer antagligen inte komma hem försän typ 11 på kvällen, usch.. borde passa på att sova nu. E så himla trött hela tiden! :(  Aja, ha det gött! <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: