Hoshanna

Dilse

Kategori: Allmänt

Hej hå! Jag är jätte jätte trött , men istället för att lägga mig och vila så måste jag plugga Biologi. På trosdag har vi prov i sex och samlevnad och eftersom jag har dans imorgon och på onsdag, så är idag den enda dagen jag hinner plugga. Första skoldagen var väl ganska bra det är bara att man är så otaggad innan, jag känner mig lite negativ bara. Men det går över , det är väl för att jag e så trött.
Juste det förra inläggat var ju när jag var på väg hem från Vara, det är min kusins hund som bor i Stockholm. Så drf åkte vi hem med henne. Det är världens goaste hund och jag saknar henne! När Dilse(hennes namn, vet det e konstigt men man vänjer sig) blev lite orolig så kom hon och låg i mitt knä, så gulligt<3 Men nu har jag värsta skuldkänslorna för jag fick verkligen jäätte ont i magen, så efter ett tag tog jag bort henne , tänk om hon tror att jag inte vill va med henne då ? :( hmm... hon e så himla sööt i alla fall! Ska fråga min kusin om hon behöver hundvakt någon gång :) <3


Ligger det en bajspåse där? :S Aja kolla på Dilse! XD <333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: