Hoshanna

Root Beers

Kategori: Allmänt

Tjena! Snart kommer Vicki hit, hon ska sova över :D Nyss var jag på City gross och handla med Mammsen, vi köpte massa gott :P De har ju en hylla med Utländska saker, så jag köpte Root Beers( Amerikans läsk) Det har ganska special smak, men jag tycker de e asgoda. Sedan köpte jag nått Japansk frukt kola typ , god! :) Juste köpte Kalla sprätt också, var det bara jag som inte visste att det fanns på flaska?.. Köpte jul kalender också, en dumle! hii hi XD Heheh ja dett ainlägg handlar bara om onyttiga saker , nu får ni bilder på dte också :P

Yeey!

WIIE :)

Goott :)

WOHO!

Chesse rings! Så jävla goda:) Nu e vicki här förresten, hon kom med en stor marabou! haha :D härligt att bli fet ;) hihi :)



Jag vet jag är lite knäpp, men e hungrig ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: