Hoshanna

O

Kategori: Allmänt

Halooj. Hmm.. vad har jag gjort idag? Jo jag gick ifrån Lisa lite efter 12, hade sovit hos henne. Sen gick jag hem och sov lite, sen har jag ju dans klockan 3. Men nej nej -.- Vi fick ingen info från Jonas att vi skulle börja halv 2 istället för de här senaste veckorna ska vi göra annat. Så det var bara att åka hem igen, men men. Vi ska iaf få göra det den andra gruppen gjorde någon annan gång. För det är ganska viktigt, vi ska typ skriva cv:s och sånt :) Lära oss grunderna och så ;) Nästa vecka kommer någon dansare som ska snacka utstrålning och lite sånt. Sedan den efter kommer någon som ska prata hälsa och mat med oss hihi :) Hon kommer typ ta med massa mat, och visa vad som är bra :P 

Aja , snart ska jag väl sova fast först lyssna på musik och läsa lite. Jag lyssnar på Travie McCoys nya album, jag gillar det :) <3

Sov gött! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: