Hoshanna

Lancome La base Pro

Kategori:


Detta är det lille nya i min smiklåda hihi :) Det är en Primer som ska göra det lättare att applicera sminket, att det håller hela dagen och jämna ut. Har hittills bara använt den en gång, den har väldigt skön konsitens det är typ silikon. Den är också inte alls dålig för huden, för den är oljfri. Den känns bra och se, men sen vet jag inte om man ser så mycket skillnad, men som sagt har jag bara använt den en gång. Den är ganska dyr , fast det är för sig det mesa primers. En primer som ska vara jävligt bra är Smashboxs och det var den jag egentligen först ville ha. Den kostar 400 och det gör denna också, men den här fick jag för special pris så drf köpte jag den, men nästa gång ska jag nog köpa den från smashbox. Fast denna borde ju vara bra , för det är ändå ett väldigt kännt märke och ganska exklusivt vad jag vet.. Men vi får se hur den är , kan inte avgöra än hihi :) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: