Hoshanna

Gissa om jag e glad?

Kategori:

Hej hej ! Idag efter gymnasiemässan åkte vi och luncha på en galleria, och där hade de The body shop! Jag har ju velat ha en sådan body shop julkalender, tänk liksom en härlig prudukt varje dag :D Det finns ju 3 sorter den för 800 hundra som mamma ville köpa åt mig , sedan finns den dyraste för 1200 och de hade bara den sorten kvar... Och jag fick den ! Längtar tills första december hhihi :) Sen Fick jag på köpet bodybutter och en liten goodie bag med ett läppbalsam som luktar så gootttt :O :D Plus rabbat kuponger, sen snart ska jag också på makeuprådgiving på bodyshop. Då blir man typ sminkad och de berättar vad man passar i och så , kul hihi :) <3

Yeeyy!


Perfekt för jag behöver bodybutter :) <3 Denna e med shimmer xd


Vill nästan äta upp detta hahah ;)

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Vaa?! Gud vad lyxigt!! :D:D

    2010-11-27 | 20:29:45
    Bloggadress: http://ciryatan.blogg.se/
  • Cornelia säger:

    gillagillagilla! men kommer du bryta din chokladjulkalender-tradition i år då? :o <3

    2010-11-27 | 22:47:48
    Bloggadress: http://onlycornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: