Hoshanna

Weekend

Kategori: Allmänt

Hej hej! Jag kom på att jag glömde bort att berätta om min helg så nu tänker jag göra det :) Fast nu minns jag typ inte hehe. Jo juste! På fredag var det ju valborg, då var jag med söta Rirri och strosa omkring. Träffa på massa andra vänner också. Lördag blev det dansdansdans , och när jag kom hem vid 8 höll jag typ på att somna, men jag kollade på new moon :D<33 På söndag var det den årliga loppisen , då stog jag i cafe´t med bästisarna Emelie och Cornelia. Det var jättekul!Var verkligen så himla flummig,vi tre måste ses igen! Pappa kom förbi och tog massa bilder , så jag lägger in dem snart. Jag kan passa på att förvarna Emelie och Connie att det kommer vara bilder på er;) Ja det är bara bilder på oss haha :D Ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: