Hoshanna

Typiskt

Kategori: Allmänt

Hej hej! Kom hem igår från västergötland och direkt efter det så åkte jag iväg och dansa, vilket gick jättebra :) sen på kvällen kollade jag och mamma på  "har du hört ryktet om morgans". Den var jättebra och rolig. Jag kände mig lycklig igår som om allt går bättre nu. Men det varade inte länge för imorse när jag vaknade mådde jag skit dåligt och gör det fortfarande. Jag hatar det verkligen har hög feber känner mig yr , extremt ont i magen ja usch usch usch. Så nu ligger jag i sängen och ska snart kolla på någon film eller vänner. Jag måste verkligen bli frisk idag. MIn brorsa fyller år idag så på kvällen ska vi fira det och sen ska vi gå på Big comedy klockan 8. Som jag mår nu skulle jag inte kunna följa med, så nu ska jag vila vila vila! Imorgon har jag ju prao och dans också och det får heller inte missas! Men jag börjar faktiskt redan bli liite bättre i skillnad från imorse så det är ju jättebra :D Ha en härlig dag!!!! <3333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: