Hoshanna

Snälla getingen

Kategori: Allmänt

Räddade nyss en geting, det tog typ 20 minuter XD Vanliga fall så vill jag att alla getingar ska dö, men det var så synd om den här för den kröp omkring på vårat golv och kunde inte flyga :( Så det kändes så hemskt att döda den + att det känns ganska läskigt också. Så då hämtade jag hushållspapper och då tog det typ 5 minuter att få på den där sen fick jag stå jättelänge på framsidan och få av den, det borde ju inte vara så svårt men den verkade trivas där och höll sig fast. Sen kom folk förbi medans jag stog och vifta med ett papper haha det måste nog ha sett lite konstigt ut :P

Om nått tag så kommer Emelie hit , ikväll så ska hon och jag till kungsträdgården och kolla när Cornelia dansar, kul kul!:) Ha det bra!<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: